Wykorzystywane narzędzia

Rozwój oprogramowania
  • OnTime Scrum, JIRA lub Leankit Kanban Dashboard – do zarządzania projektem.
  • SVN/ GIT code repository, Visual Studio + Visual SVN add-in, TFS, SharePoint (custom list; document library) – do tworzenia i przeglądu kodu.
Wsparcie techniczne
  • zazwyczaj używamy własnego systemu, który umożliwia sprawne świadczenie usługi wsparcia technicznego w oparciu o metodologię ITIL.
  • Możemy też skorzystać z dowolnego innego narzędzia, jak BMC Remedy Action Request System, CA Services, IBM Tivoli.
Komunikacja i współpraca
  • Microsoft SharePoint lub SalesForce.com – do kontrolowania procesu przetwarzania zgłoszeń, magazynowania danych na ich temat, a także udostępniania bazy wiedzy, dokumentacji i raportów związanych ze świadczonymi usługami.
  • Google Apps for Work, Skype, GoToMeeting – do komunikacji i współpracy.

Możemy również dostosować się do każdego innego środowiska, który jest Ci znane i z którego chcesz korzystać.