Ogłoszenia

unijne

Informacja o nowym zapytaniu ofertowym

 

14.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie systemu zdalnej rehabilitacji i wspomagania leczenia zaburzeń ruchowych i lękowych w środowisku wirtualnej rzeczywistości w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku
o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-054/13, zwracamy się z prośbą
o przedstawienie oferty cenowej w ramach wydatku:

WYPOSAŻENIE LABORATORIUM B+R: Pokój Green Screen – 1 komplet

na zakup:

  • kabel / przewód WireWorld Chroma 7 HDMI 15 m – 2 sztuki
  • kabel / przewód WireWorld Chroma 7 HDMI 9 m – 2 sztuki

 

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia,
  • cenę
  • termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu składania ofert),
  • termin realizacji (do 24.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

kładanie ofert częściowych:

Jest dopuszczalne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tylko wybranych pozycji zapytania ofertowego, stosując kryterium najniższej ceny dla poszczególnych pozycji.

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice.

 

Termin składania ofert upływa z końcem dnia:

17.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:

Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice

oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

 

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela:
Aldona Lisowska, tel.: +48 665 997 664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

 

8.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie systemu zdalnej rehabilitacji i wspomagania leczenia zaburzeń ruchowych i lękowych w środowisku wirtualnej rzeczywistości w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-054/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w ramach wydatku: WYPOSAŻENIE LABORATORIUM B+R: Zestaw systemu zdalnej rehabilitacji (Kinect One, Xbox One/komputer PC, monitor)
– 8 szt., zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

  1. Monitor\telewizor: Samsung 40″ LED UE40H6400 (8 sztuk)

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Składanie ofert częściowych:

Nie jest dopuszczalne.

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia,
  •  

     

     

     

     

     

     

    cenę,

  • termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu upływu składania ofert),
  • termin realizacji (do 24.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiającego.

Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

Termin składania ofert upływa w dniu:

11.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

aZpytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:

Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela:
Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

 

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie systemu zdalnej rehabilitacji i wspomagania leczenia zaburzeń ruchowych i lękowych w środowisku wirtualnej rzeczywistości w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-054/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w ramach wydatku:

WYPOSAŻENIE LABORATORIUM B+R: Wyposażenie biurowe dla nowych stanowisk pracy (komputer, monitor, klawiatura, myszka, okulary 3D) – 16 szt

zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

1. Komputer ASUS Zenbook Pro UX501JW – 2 sztuki, o parametrach:

  • Procesor: Intel Core i7-4720HQ
  • RAM: 12 GB
  • Dysk: 500GB SSD
  • Rozdzielczość ekranu: 1920×1080
  • Karta graficzna: Intel HD Graphics 4600 + NVIDIA GeForce GTX 960M
  • Windows 8/8.1/10 Professional 64bit
  • Oryginalny Przewód Apple USB-Lightning

2. Komputer Apple NEW MacBook Pro – 2 sztuki, o parametrach:

  • Procesor: Intel Core i7-4770HQ
  • RAM: 16GB
  • Dysk: 256 GB SSD
  • Ekran: 15,4”
  • Rozdzielczość: 2880×1800
  • Oryginalny Przewód Apple USB-Lightning

3. Komputer Toshiba Z30-B-10Q (PT253E-00H00XPL) – 2 sztuki, o parametrach:

  • Procesor: Intel Core i7-5500U
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Dysk: SSD 512GB
  • Rozdzielczość: FullHD (1920×1080)
  • System operacyjny: Microsoft Windows 8.1/10 PRO 64bit
  • Gwarancja: 3 lata
  • Oryginalny Przewód Apple USB-Lightning

4. Komputer Dell Latitude 7350 – 1 sztuka, o parametrach:

  • Procesor: Intel Core M 5Y71
  • RAM: 8 GB
  • Dysk: 500GB SSD
  • Ekran: 13,3” 1920×1080, dotykowy
  • Windows 8/8.1/10 Professional 64bit
  • Modem LTE
  • Gwarancja: 3 lata OnSite, NBD
  • Oryginalny Przewód Apple USB-Lightning
  • Stacja dokująca Dell D3100

5. Komputer Dell Latitude E5450 – 1 sztuka, o parametrach:

  • Procesor: Intel Core i7- 5600U
  • RAM: 16 GB
  • Dysk: co najmniej 500GB SSD
  • Rozdzielczość ekranu: 1920×1080
  • Karta graficzna: nVidia GeForce GT 840M
  • Windows 8/8.1/10 Professional 64bit
  • Gwarancja: 3 lata OnSite, NBD
  • Oryginalny Przewód Apple USB-Lightning
  • Klawiatura: Logitech Wireless Keyboard K270
  • Mysz: Logitech Performance Mouse MX

6. Komputer HP Spectre Pro x360 – 1 sztuka, o parametrach:

  • Procesor: Intel Core i5 5200U
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Dysk: SSD co najmniej 256GB
  • Rozdzielczość: FullHD (1920×1080)
  • System operacyjny: Microsoft Windows 8.1/10 PRO 64bit
  • Gwarancja: co najmniej 2 lata

7. Komputer  Microsoft Surface PRO 4 (CQ9-00004) – 1 sztuka, o parametrach:

  • Procesor: Intel Core i7
  • RAM: co najmniej 8 GB
  • Dysk: co najmniej 256GB SSD
  • Windows 8/8.1/10 Professional 64bit
  • Gwarancja: 3 lata OnSite, NBD
  • Type Cover do Surface Pro 4 (QC7-00094)

8. Komputer ASUS Transformer Book T300 Chi – 1 sztuka, o parametrach:

  • Procesor: Intel Core M-5Y10
  • RAM: co najmniej 4 GB
  • Dysk: co najmniej 128GB SSD
  • Ekran: 13,3” 1920×1080, dotykowy
  • Windows 8/8.1/10 Professional 64bit

9. Komputer Dell OptiPlex All-in-One Touch – 1 sztuka, o parametrach:

  • Procesor: Intel Core i5
  • Pamięć RAM: co najmniej 8 GB
  • Dysk: SSD co najmniej 128GB
  • Ekran: 23”, FullHD (1920×1080), dotykowy
  • System operacyjny: Microsoft Windows 8/8.1/10 PRO 64bit
  • Gwarancja: 3 lata OnSite, NBD

10. Zestaw komputerowy – 2 sztuki, o parametrach:

  • Płyta główna: ASUS X99-A
  • Procesor: Intel i7-5820K 3.30GHz 15MB BOX
  • RAM: Corsair 32GB 2666MHz Vengeance LPX CL16
  • Dysk SSD: Crucial 512GB 2,5” SATA SSD MX100 7mm
  • Dysk HDD: 2 sztuki, WD 4TB IntelliPower 64MB GP (WD40EZRX)
  • Zasilacz: Thermaltake 730W Smart SE Modular BOX (SPS-730MPCBEU)
  • Karta graficzna: ASUS GeForce GTX980 4096MB 256bit DirectCu II Strix OC
  • Obudowa: Enermax OSTROG
  • Klawiatura: Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000
  • Mysz: A4Tech Bloody T7 Winner
  • System operacyjny: Windows 10 Pro 64 bit
  • Oryginalny Przewód Apple USB-Lightning

11. Zestaw Mysz + klawiatura, 12 sztuk, o parametrach:

  • Logitech MK520 Wireless Desktop

12. Monitor\telewizor, 2 sztuki: Samsung UE60J6200

13. Monitor\telewizor, 4 sztuki: Samsung UE48J5500

14. Monitor\telewizor, 1 sztuka: Samsung UE55JU6400

15. Monitor, 1 sztuka: Philips BDM3275UP/00

16. Monitor, 1 sztuka: Monitor LG 29UM65-P

17. Monitor, 4 sztuki: Philips BDM4065UC/00

18. Okulary 3D, 2 sztuki: SAMSUNG SSG-P51002/XC

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Składanie ofert częściowych:

Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na wybrane pozycje zapytania. W przypadku zestawów należy zachować integralność.

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia,
  • cenę,
  • termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu upływu składania ofert),
  • termin realizacji (do 24.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiającego.

Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

Termin składania ofert upływa w dniu:

14.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:

Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice

oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela:
Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

15.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie systemu zdalnej rehabilitacji i wspomagania leczenia zaburzeń ruchowych i lękowych w środowisku wirtualnej rzeczywistości w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-054/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w ramach wydatku: WYPOSAŻENIE LABORATORIUM B+R: Wyposażenie biurowe dla nowych stanowisk pracy (komputer, monitor, klawiatura, myszka, okulary 3D) – 16 szt., zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

  1. Komputer Toshiba Z30-B-119 (PT253E-00H00XPL) – 1 sztuka:
    • Procesor:
    • Pamięć RAM: 8 GB
    • Dysk: SSD 256GB
    • Rozdzielczość: FullHD (1920×1080)
    • System operacyjny: Microsoft Windows 8.1/10 PRO 64bit
    • Gwarancja: 3
    • Oryginalny Przewód Apple USB-Lightning
  2. Komputer Toshiba Z30-B-10Q (PT253E-00H00XPL) – 1 sztuka:
    • Procesor:
    • Pamięć RAM: 8 GB
    • Dysk: SSD 256GB
    • Rozdzielczość: FullHD (1920×1080)
    • System operacyjny: Microsoft Windows 8.1/10 PRO 64bit
    • Gwarancja: 3
    • Oryginalny Przewód Apple USB-Lightning
  3. Monitor\telewizor, 2 sztuki: Samsung UE60J6200
  4. Monitor\telewizor, 1 sztuka: Samsung UE55JU6400
  5. Monitor, 1 sztuka: Philips BDM3275UP/00
  6. Monitor, 1 sztuka: Monitor LG 29UM65-P
  7. Okulary 3D, 2 sztuki: SAMSUNG SSG-P51002/XC

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Składanie ofert częściowych:

Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na wybrane pozycje zapytania.

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia,
  • cenę
  • termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu upływu składania ofert),
  • termin realizacji (do 24.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiającego.

Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

Termin składania ofert upływa w dniu:

18.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:

Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice

oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela:
Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

15.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie systemu zdalnej rehabilitacji
i wspomagania leczenia zaburzeń ruchowych i lękowych w środowisku wirtualnej rzeczywistości w LGBS Polska Sp.
z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-054/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na: WYPOSAŻENIE LABORATORIUM B+R: Oprogramowanie deweloperskie (pakiety zintegrowanego środowiska programistycznego, biblioteki komponentów, biblioteki komponentów graficznych): 16 sztuk, zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

  1. Licencja Unity Pro 5.x – 2 sztuki
  2. Licencja PHPStorm Business subscription 1 year – 4 sztuki
  3. Licencja dbForge Studio for SQL Server Editions Professional – 1 sztuka

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia
  • cenę
  • termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu upływu składania ofert),
  • termin realizacji (do dnia 24.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiającego.

Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

Termin składania ofert upływa w dniu:

18.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:

Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela:
Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

 

 

15.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie systemu zdalnej rehabilitacji i wspomagania leczenia zaburzeń ruchowych i lękowych w środowisku wirtualnej rzeczywistości w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-054/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w ramach wydatku: WYPOSAŻENIE OŚRODKA ZDALNEJ REHABILITACJI: ZESTAW SYSTEMU ZDALNEJ REHABILITACJI (KINECT ONE, XBOXONE/KOMPUTER PC, MONITOR – 15 SZTUK), zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

  1. Monitor/Telewizor: Samsung UE65JU7000 – 1 sztuk

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia
  • cenę,
  • termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu upływu składania ofert),
  • termin realizacji (do 24.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiającego.

Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

Termin składania ofert upływa w dniu:

18.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:

Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela:
Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

 

 

15.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie technologii Inteligentnego Systemu Monitoringu 3D i Analiz Big Data w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-033/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w ramach wydatku: WYPOSAŻENIE LABORATORIUM B+R: Wyposażenie biurowe dla nowych stanowisk pracy (komputer przenośny, monitor, okulary 3D, myszka): 10 kompletów dla 10 osób, zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

  1. Monitor\telewizor Samsung UE48J5500 – 2 szt.

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia
  • cenę
  • termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu upływu składania ofert),
  • termin realizacji (do dnia 24.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiającego.

Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

Termin składania ofert upływa w dniu:

18.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:

Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice

oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela:
Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

 

15.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie technologii Inteligentnego Systemu Monitoringu 3D i Analiz Big Data w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-033/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w ramach wydatku: Wyposażenie biurowe dla nowych stanowisk pracy (komputer przenośny, monitor (5 szt.), rzutnik (5 szt.) okulary 3D, myszka): 10 kompletów dla 10 osób,

zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

  1. Monitor\Telewizor (2 sztuki)
    • Samsung UE48JU6400
    • Uchwyt montażowy ścienny z możliwością pochyłu o co najmniej 12 stopni w pionie
  2. Monitor Eizo Foris FS2434-BK (1 sztuka)
  3. Microsoft Wireless Desktop 3000 (6 sztuki)
  4. Logitech MK270 Wireless Desktop (4 sztuki)

Składanie ofert częściowych:

Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na wybrane pozycje zapytania.

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia
  • cenę
  • termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu upływu składania ofert),
  • termin realizacji (do dnia 24.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiającego.

Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

Termin składania ofert upływa w dniu:

18.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:

Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice

oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela:
Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

 

15.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie systemu zdalnej rehabilitacji i wspomagania leczenia zaburzeń ruchowych i lękowych w środowisku wirtualnej rzeczywistości w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-054/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w ramach wydatku: ZAKUP OPROGRAMOWANIA SERWEROWEGO – 4 SZT., zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

  1. Licencja GFI UnifiedProtection 750MBX, 3Year Subscription – 1 sztuka
  2. Licencja Veeam Enterprise: Veeam Backup & Replication 12 SCK 3Y + Veeam One 12 SCK 3Y – 1 sztuka
  3. Licencja Pulseway OnPremise Enterprise Server 150L-10U-1RDS 1 Year – 1 sztuka
  4. Licencja TeamViewer Corporate 11-UPG-4Ch – 1 sztuka

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia
  • cenę
  • termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu upływu składania ofert),
  • termin realizacji (do 24.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiającego.

Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

Termin składania ofert upływa w dniu:

18.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:

Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela:
Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

 

10.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie systemu zdalnej rehabilitacji i wspomagania leczenia zaburzeń ruchowych i lękowych w środowisku wirtualnej rzeczywistości w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-054/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na: Klaster serwerów do składowania oraz udostępniania materiałów wideo wraz z osprzętem sieciowym – 1 komplet,

zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

 

  1. SERWER – 2 sztuki
    1. Płyta główna: dedykowana serwerowa, dwuprocesorowa
    2. Kontroler dysków: Sprzętowy kontroler dysków typu SAS/SATA minimum 8 portów z obsługą RAID 0,1,10,5,50,6,60
    3. Procesor: 2 procesory sześciordzeniowy dedykowane do pracy w serwerach wieloprocesorowych – Intel Xeon o częstotliwości taktowania co najmniej 2,4GHz z wsparciem wirtualizacji i technologią Hyper-Threading.
    4. Pamięć RAM: Co najmniej 192 GB RAM w kościach 16GB DDR4 ECC 2133MHz Registered z korekcją błędów Advanced ECC, gniazda obsadzone w trybie maksymalnej wydajności, możliwość rozbudowy do minimum 384 GB
    5. Dyski twarde: 2 Dyski klasy Enterprise SATA lub SAS; 7200 RPM lub szybsze; o pojemności co najmniej 500 GB. Rozmiar kompatybilny z obudową serwera.
    6. Karty sieciowe: 4 Porty RJ-45 10/100/1000 lub szybsze, dodatkowo 1 port rj-45 dedykowany dla interfejsu zdalnego zarządzania
    7. Karta sieciowa światłowodowa: Dwuportowa lub 2 karty jednoportowe, umożliwiająca podłączenie serwera do macierzy i/lub przełącznika sieci SAN Brocade 300, wraz z niezbędnymi przejściówkami i okablowaniem (podłączenie obu portów).
    8. Obudowa: Obudowa o wysokości maksymalnie 2U, dedykowana do zamontowania w szafie typu RACK 19″ z zestawem szyn do mocowania w szafie i wysuwania do celów serwisowych.
    9. Zasilanie: 2 zasilacze klasy Platinum
    10. Zarządzanie: Kontroler zdalnego zarządzania zgodny ze standardem IPMI 2.0 umożliwiający zdalny restart serwera i pełne zarządzanie włącznie z zdalnym przejęciem konsoli graficznej. Dedykowana karta LAN do komunikacji wyłącznie z kontrolerem zdalnego zarządzania.
    11. Gwarancja: co najmniej 3 lata Next Business Day.

 

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

Składanie ofert częściowych:

Jest dopuszczalne.

 

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia,
  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    cenę,

  • termin ważności oferty (nie krótszy niż 14 dni od terminu upływu składania ofert),
  • termin realizacji (do 24.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

 

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiającego.

Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

 

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

 

Termin składania ofert upływa w dniu:

15.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:

Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice

oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

 

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela:
Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

 

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

 

7.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie technologii Inteligentnego Systemu Monitoringu 3D i Analiz Big Data w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-033/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w ramach wydatku: WYPOSAŻENIE LABORATORIUM B+R: Wyposażenie biurowe dla nowych stanowisk pracy (komputer przenośny, monitor, okulary 3D, myszka): 10 kompletów dla 10 osób

 

zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

 

  1. Komputer ASUS Zenbook Pro UX501JW – 2sztuki, o parametrach:
    • Procesor: Intel Core i7-4720HQ
    • RAM: 12 GB
    • Dysk: 500GB SSD
    • Rozdzielczość ekranu: 1920×1080
    • Karta graficzna: Intel HD Graphics 4600 + NVIDIA GeForce GTX 960M
    • Windows 8/8.1/10 Professional 64bit
  2. Monitor\telewizor Samsung UE48J5500 – 5 sztuk
  3. Monitor Samsung S22E390HS – 1 sztuka
  4. Monitor\Telewizor Philips 50PUH6400/88 – 1 sztuka
  5. Monitor Dell P2715Q UHD 4K – 1 sztuka
  6. Monitor Dell P2415Q UHD 4K – 1 sztuka
  7. Monitor\Telewizor Samsung UE55JU6000 – 1 sztuka
  8. Mysz MICROSOFT Designer 7N5-00003 – 2 sztuka
  9. Mysz Logitech MX Anywhere 2 – 1 sztuka
  10. Mysz\klawiatura Logitech MK520 Wireless Desktop – 7 sztuka

 

Składanie ofert częściowych:

Jest dopuszczalne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tylko wybranych pozycji zapytania ofertowego, stosując kryterium najniższej ceny dla poszczególnych pozycji.

 

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia,
  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    cenę

  • termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu upływu składania ofert),
  • termin realizacji (do dnia 24.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

 

Wzór oferty dostępnu jest u Zamawiającego.

Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

 

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

 

Termin składania ofert upływa w dniu:

11.12.2015 o godzinie 12:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:

Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice

oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

 

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela:
Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

 

 

 

 

2.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie systemu zdalnej rehabilitacji i wspomagania leczenia zaburzeń ruchowych i lękowych w środowisku wirtualnej rzeczywistości w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-054/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w ramach wydatku:

WYPOSAŻENIE OŚRODKA ZDALNEJ REHABILITACJI: ZESTAW SYSTEMU ZDALNEJ REHABILITACJI (KINECT ONE, XBOXONE/KOMPUTER PC, MONITOR – 15 SZTUK)

zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

 

  1. Zestaw komputerowy numer 1, o specyfikacji (5 sztuk zestawów):
  • Płyta główna: ASUS Z97I-PLUS
  • Zasilacz: Thermaltake 730W Smart SE Modular BOX (SPS-730MPCBEU)
  • Karta graficzna: ASUS GeForce GTX970 4096MB 256bit DirectCu OC Mini (GTX970-DCMOC-4GD5)
  • Obudowa: Raijintek METIS Mini-ITX –kolor inny dla każdego zestawu (0R200013, 0R200014, 0R200015, 0R200007, 0R200019)
  • Procesor: Intel i5-4690 3.50Hz 6MB BOX (BX80646I54690)
  • Pamięć RAM: Corsair 8192MB 1600MHz Vengeance Blue CL10 (CMZ8GX3M1A1600C10B)
  • Dysk SSD: Crucial 250GB 2,5” SATA SSD BX100 7mm (CT250BX100SSD1)
  • Klawiatura: Logitech Wireless Touch K400 Plus (920-007145)
  • Etui Allit ToolCase24 616x527x405
  • Stojak\uchwyt komputera: „AC International East NEA Wysoki”
  • System operacyjny: Microsoft Windows 8.1\10 PRO PL (wersja 64-bitowa)
  • Microsoft XBOX One Sensor Kinect 2.0 (6L6-00004)
  • Microsoft Kinect XBOX One – adapter do komputerów PC (9J7-00004)
  • Microsoft Pad XBOX One kontroler (+ kabel PC) (7MN-00002)
  • Microsoft XBOX One Wireless Controller Adapter PC (HK9-00004)
  • Mysz: Microsoft 3000v2 Wireless Mobile Mouse czarna (2EF-00003

 

2. Zestaw komputerowy numer 2, o specyfikacji (10 sztuk zestawów):

  • Model komputera: Dell Inspiron 5459
  • Procesor: Intel Core i5-6400T lub wyższy
  • Pamięć RAM: co najmniej 8 GB
  • Typ ekranu: Błyszczący, Dotykowy, LED, IPS
  • Przekątna ekranu: 23,8″
  • Nominalna rozdzielczość: 1920 x 1080 (FullHD)
  • Karta graficzna:NVIDIA GeForce 930M + Intel HD Graphics 530
  • Dysk twardy: 128 GB SSD SATA III
  • Karty sieciowe: LAN, WiFi
  • Etui Allit ToolCase24 616x527x405
  • Stojak\uchwyt komputera: „AC International East NEA Wysoki
  • System operacyjny: Microsoft Windows 8.1 PL (wersja 64-bitowa)
  • Microsoft XBOX One Sensor Kinect 2.0 (6L6-00004)
  • Microsoft Kinect XBOX One – adapter do komputerów PC (9J7-00004)
  • Microsoft Pad XBOX One kontroler (+ kabel PC) (7MN-00002)
  • Microsoft XBOX One Wireless Controller Adapter PC (HK9-00004)

3.Monitor/Telewizor: Samsung S22E390HS (4 sztuki)

4.Monitor/Telewizor: Samsung UE65JU7000 (1 sztuka)

 

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

Składanie ofert częściowych:

Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na wybrane pozycje zapytania. W przypadku zestawów należy zachować integralność.

 

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia,
  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    cenę,

  • termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu upływu składania ofert),
  • termin realizacji (do 31.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

 

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiającego.

Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

 

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

 

Termin składania ofert upływa w dniu:

8.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:

Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice

oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

 

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela:
Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

 

2.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie technologii Inteligentnego Systemu Monitoringu 3D i Analiz Big Data w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-033/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w ramach wydatku: Wyposażenie biurowe dla nowych stanowisk pracy (komputer przenośny, monitor (5 szt.), rzutnik (5 szt.) okulary 3D, myszka): 10 kompletów dla 10 osób

zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

1. Zestaw nr 1, o specyfikacji (6 sztuk zestawów):
a. Komputer ASUS N551JW-CN097H, o parametrach:

i. Procesor: Intel Core i7-4720HQ
ii. Pamięć RAM: 16GB
iii. Dysk: SSD 256GB
iv. Rozdzielczość: FullHD (1920×1080)
v. System operacyjny: Microsoft Windows 8.1/10 PRO 64bit
vi. Gwarancja: co najmniej 24 miesiące

b. Microsoft Wireless Desktop 3000

2. Zestaw nr 2, o specyfikacji (3 sztuki zestawów):

a. Komputer HP EliteDesk 800 G1 F6X31EA, o parametrach:

i. Procesor: Intel Core i5 4590T
ii. Pamięć RAM: 8GB
iii. Dysk: SSD 128GB
iv. System operacyjny: Microsoft Windows 8.1/10 PRO 64bit
v. Gwarancja: 3 lata OnSite

b. Logitech Wireless Touch K400 Plus

3. Zestaw nr 3, o specyfikacji (1 sztuka zestawu):
a. Komputer Toshiba Z30-B-10Q (PT253E-00H00XPL), o parametrach:

i. Procesor: Intel Core i7-5500U
ii. Pamięć RAM: 16 GB
iii. Dysk: SSD 256GB
iv. Rozdzielczość: FullHD (1920×1080)
v. System operacyjny: Microsoft Windows 8.1/10 PRO 64bit
vi. Gwarancja: 3 lata

b. Logitech MK270 Wireless Desktop

4. Monitor\Telewizor (4 sztuki), o specyfikacji:

a. Samsung UE48JU6400
b. Uchwyt montażowy ścienny z możliwością pochyłu o co najmniej 12 stopni w pionie

5. Monitor Eizo Foris FS2434-BK (1 sztuka)

Składanie ofert częściowych:
Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na wybrane pozycje zapytania. W przypadku zestawów należy zachować integralność.

Kryteria wyboru oferty:
Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  •  nazwę i adres oferenta,
  •  nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  •  datę sporządzenia,
  •  cenę,
  •  termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu upływu składania ofert),
  •  termin realizacji (do dnia 31.12.2015),
  •  sposób i termin płatności.

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiającego.
Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

Oferta może być przesłana:
 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
 za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
 za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
 dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

Termin składania ofert upływa w dniu:
8.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:
Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice
oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

Osoba upoważniona do kontaktu:
Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela:
Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

 

2.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie systemu zdalnej rehabilitacji i wspomagania leczenia zaburzeń ruchowych i lękowych w środowisku wirtualnej rzeczywistości w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-054/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w ramach wydatku:

Wyposażenie biurowe dla nowych stanowisk pracy
(komputer, monitor, klawiatura, myszka, okulary 3D) – 6 sztuk

zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

 

  1. Zestaw numer 1, o specyfikacji (4 sztuki zestawów):
    • Komputer: Toshiba Z30-B-119
      • Procesor: Core i5 5200U
      • RAM: 16GB
      • Dysk: 256 GB SSD
      • Matryca: FullHD (1920 x 1080) 13,3”
      • System Operacyjny: Microsoft Windows 7/8/8.1/10 Pro x64
      • Gwarancja: 3 lata OnSite
    • Monitor: Samsung S22E390HS
    • Logitech MK270 Wireless Desktop
    • Okulary 3D: Samsung SSG-51002 
  2. Zestaw numer 2, o specyfikacji (1 sztuka zestawu):
    • Komputer: HP ProBook 470 G3 P5B20EA
      • Procesor: Intel Core i7 6500U
      • RAM: 16GB
      • Dysk: 256 GB SSD
      • Matryca: FullHD (1920 x 1080) 17,3”
      • System Operacyjny: Microsoft Windows 7/8/8.1/10 Pro x64
      • Gwarancja: 3 lata OnSite
    • Monitor: Samsung S22E390HS
    • Logitech MK270 Wireless Desktop
    • Okulary 3D: Samsung SSG-51002 
  3. Zestaw numer 3, o specyfikacji (1 sztuka zestawu):
    • Komputer: HP ProBook 450 G3 P4B35EA
      • Procesor: Intel Core i7 6500U
      • RAM: 16GB
      • Dysk: 256 GB SSD
      • Matryca: FullHD (1920 x 1080) 15,6”
      • System Operacyjny: Microsoft Windows 7/8/8.1/10 Pro x64
    • Monitor: Samsung S22E390HS
    • Logitech MK270 Wireless Desktop
    • Okulary 3D: Samsung SSG-51002 

 

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

Składanie ofert częściowych:

Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na wybrane zestawy przy zachowaniu ich integralności.

 

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia,
  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    cenę,

  • termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu upływu składania ofert),
  • termin realizacji (do 31.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

 

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiający.

Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

 

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

 

Termin składania ofert upływa w dniu: 8.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

 

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela: Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

.Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.

 

 

2.12.2015

W związku z realizacją projektu inwestycyjnego p.n. „Wdrożenie systemu zdalnej rehabilitacji i wspomagania leczenia zaburzeń ruchowych i lękowych w środowisku wirtualnej rzeczywistości w LGBS Polska Sp. z o.o.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 – 2013, Działania 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”, nr wniosku o dofinansowanie realizacji projektu: WND-POIG.04.04.00-24-054/13, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w ramach wydatku:

WYPOSAŻENIE LABORATORIUM B+R: Zestaw systemu zdalnej rehabilitacji
(Kinect One, Xbox One/komputer PC, monitor) – 8 szt.

zgodnie z przedstawioną niżej specyfikacją:

 

  1. Zestaw numer 1, o specyfikacji (4 sztuki zestawów):
    • Microsoft XBOX One 1TB + Rise Of The Tomb Raider + 6M (KF7-00031)
    • Microsoft XBOX One Sensor Kinect 2.0 (6L6-00004)
    • Microsoft Wireless Desktop 3000 (MFC-00021)
  2. Zestaw numer 2, o specyfikacji (4 sztuki zestawów):
    • Microsoft Xbox ONE 500GB + Minecraft + Zoo Tycoon +MAX (5C5-00014)
    • Microsoft XBOX One Sensor Kinect 2.0 (6L6-00004)
    • Microsoft Wireless Desktop 3000 (MFC-00021)
  3. Monitor\telewizor: Samsung 40″ LED UE40H6400 (8 sztuk)
  4. Stojak\uchwyt monitora: AC International East NEA Wysoki (8 sztuk)

 

Kryteria wyboru oferty:

Cena: wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, o ile spełnia wszystkie wymogi określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

Składanie ofert częściowych:

Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na wybrane pozycje zapytania. W przypadku zestawów należy zachować integralność.

 

Złożona oferta handlowa powinna zawierać następujące elementy:

  • nazwę i adres oferenta,
  • nr telefonu oraz osobę upoważnioną do kontaktu,
  • datę sporządzenia,
  • cenę,
  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    termin ważności oferty (nie krótszy niż 7 dni od terminu upływu składania ofert),

  • termin realizacji (do 31.12.2015),
  • sposób i termin płatności.

 

Wzór oferty dostępny jest u Zamawiającego.

Zamawiając zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w sprawie wyboru oferty bez podania przyczyny.

 

Oferta może być przesłana:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aldona.lisowska@Euvic.pl,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, lub,
  • za pośrednictwem faksu pod nr +48 32 279 49 42, lub,
  • dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice,

 

Termin składania ofert upływa w dniu:

8.12.2015 o godzinie 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Zapytanie ofertowe dostępne jest w siedzibie zamawiającego:

Euvic Sp. z o.o., ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice oraz na stronie internetowej: www.Euvic.pl

 

Osoba upoważniona do kontaktu:

Dodatkowych informacji dotyczących postępowania oraz przedmiotu zamówienia udziela: Aldona Lisowska, tel.: +48 665997664, e-mail: aldona.lisowska@Euvic.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość.