Usługi IT

Świadczymy usługi w następujących obszarach:

Outsourcing IT

Podwykonawstwo podczas realizacji projektów IT jest najważniejszą usługą w ofercie EUVIC.
Więcej…

Tworzenie oprogramowania

Możemy stworzyć dla Ciebie nowe rozwiązanie, a także zmodernizować Twój system. Nasze kompetencje technologiczne obejmują znajomość m.in.:

  • najważniejszych języków programowania: .NET, Java, C++, Oracle, PL/SQL, Flex, Delphi;
  • środowisk programistycznych: Visual Studio, Eclipse, NetBeans;
  • frameworków programistycznych: Struts, Spring;
  • narzędzi do budowania wersji: Ant, Maven, Hudson;
  • narzędzi do tworzenia programów instalacyjnych: Visual Studio, Ant Installer;
  • technologii wirtualizacji: VMWare, Hyper-V;
  • baz danych: SQL Server, Oracle, PostgreSQL, IBM DB2, MySQL;
  • dostępu do baz danych (ORM): EntityFramwork, Hibernate, NHibernate, JDBC, JPA, Envers, LiquiBase;
  • implementacji usług sieciowych (web services): AXIS, JAX-WS;
  • programowania aplikacji mobilnych: Windows Phone, Android, iOS, Blackberry; więcej…
  • programowania aplikacji desktopowych: Microsoft WinForms, Java Swing/AWT;
  • programowania aplikacji webowych: ASP.NET, WebForms, JSP, JSF, GWT, JavaScript, PHP.

Więcej…

Testy oprogramowania

Możesz nam zlecić pełną obsługę w zakresie testowania oprogramowania. Korzystamy do tego celu z następujących narzędzi: JUnit, DBUnit, Selenium, Mokito, PowerMock.
Więcej…

Projekty wdrożeniowe

Mamy doświadczenie w implementacji rozwiązań wiodących producentów Business Intelligence (m.in. IBM Cognos, SAP Business Objects, MS Data Platform Solutions, MS SharePoint, Oracle BI Suite), cloud computing (m.in. Office 365, Dynamics CRM, MS Azure, Google Cloud Platform, Salesforce, VMware vFabric) oraz ERP (m.in. MS Dynamics NAV/ AX, Oracle EBS, Sage ERP, Infor ERP).
Więcej…

Integracja aplikacji

Współpracujemy z producentami wiodących rozwiązań w zakresie integracji aplikacji, w tym: MS BizTalk Server, TIBCO, WebMethods, Oracle Fusion Middleware, SOA Software.
Więcej…

IT Help Desk

Oferujemy kompleksowe usługi IT Help Desk, w tym usługę utrzymania i rozwoju systemów IT. Korzystamy do tego celu z następujących narzędzi: Microsoft Team Foundation Server, Track, JIRA, Sonar, Redmine, Bugzilla, Mantis, Jenkins. Oferujemy też administrację serwerami oraz podsystemami dyskowymi – Windows Server, Linux. 
Więcej…

Inteligentny System Monitoringu

Inteligentny System Monitoringu składa się z kompleksowego systemu komputerowego wspierającego pracowników przedsiębiorstwa w realizacji procesów gospodarczych oraz w wykrywaniu i prewencji nadużyć.
Więcej…