Nowość w ofercie Euvic – platforma Datador

12.05.2017

Niezmiennie wychodząc naprzeciw potrzebom biznesu naszych Klientów wzbogaciliśmy ofertę Euvic o kolejne narzędzie, tym razem dedykowane efektywnemu wsparciu procesów sprzedażowych. Platforma Datador, powstała dzięki współpracy z operatorem wielopartnerskiego programu lojalnościowego, umożliwia łatwą i precyzyjną analizę aktywności klientów, pozwalającą na odpowiednie ukierunkowanie oraz wzrost skuteczności działań sprzedażowych.

Platforma składa się z sześciu modułów: systemu do budowy programów lojalnościowych, automatyzacji działań marketingowych, hurtowni danych, business intelligence, aplikacji mobilnej oraz platformy z danymi meteorologicznymi. Razem tworzą one komplementarne narzędzie, które pozwala na szybką identyfikację potrzeb klienta wraz z rekomendacją działań i kanałów komunikacyjnych.

Strategia sprzedaży, będąca kluczowym elementem sukcesu firmy, musi nieustannie odpowiadać na pytania: co kieruje jej klientami, jakie są ich aktywności i preferencje, a następnie jak się to pokrywa z jej działaniami. Tworzymy własne narzędzia, udoskonalamy je, integrujemy i modyfikujemy do potrzeb firm aby zagwarantować im skuteczne wsparcie sprzedaży – mówi Grzegorz Dwornicki, Datador Project Manager z Euvic.

Więcej informacji o produkcie: https://euvic.pl/uslugi-it/datador